Serienörd.se

Kan man vara mer serienörd än mig?? Tror inte det.. Såg nu att mina serier kommit upp på internet och kommer kunna visas imorgon och jag vart typ pirrig i magen för att jag vet att jag kan kolla på det så fort jag vaknat ^^
Kommer bli en bra dag imorgon ^^ haha Jag bara älskar mina serier ^^




I helgen jobbade jag så jag har inte gjort så mycket.. hehe igår var jag iaf över hos Jennica på kvällen och lekte lite med Lilltösen Isabell! =)




När jag loggade in här så hade jag jätte mycket jag att skriva men nu kommer jag inte på något alls.. hmm
Aja, var väl inte så viktigt :P




Nej nu ska jag göra mig klar för natten tror jag! =)











"When your dream comes true, who stand by your side then?!"
// Janniiiike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0