If it means a lot to you

Har inte orkat skriva här på ett tag men idag kände jag att jag ville skriva av mig lite...
Jobbade idag på dagen och det gick bra det! =) Sen åkte jag till mor och far och sooov! haha
Efter att jag vart där tog jag det lugnt och sen åkte jag och hämta Elin och vi åkte till donken och skulle köpa glass
men nej den var trasig! Och en viss person som redan visste att maskinen var trasig sa inget!!!!! :@ :P haha
Sen vart det en biltur med massa prat och musik! Det var verkligen behövligt!! Pratade om allt mellan himmel och jord..Vad är felet lixom... Var riktigt skönt att prata med dig vännen! Känner att jag inte fått ur mig saker..
Men nu kunde vi sitta och grubbla om allt.. TACK älskade vännen! <3




Jag kanske tänker och över analyserar saker och ja, jag kan vara töntig/störd men jag bryr mig inte vad folk tycker..
För jag är mig själv och jag anser att man måste tänka eller JAG måste det!
Så om du inte tål det så DRAAAA!!!!!!! :)













"Jag blir så nervös i din närhet, men du förstår inte det..!"
// Janniiiike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0