FREDAG!!!

Jobbade idag och det var skönt det faktiskt, trotts att jag var lite små trött! :)
Efter det så ja vad gjorde jag? hmm.. kommer faktiskt inte ihåg..
Men något jag kommer ihåg är iaf att min kära vän Elin kom över och vi kollade på VD!!! ÄNTLIGEN, säger jag bara!!
Så efterlängtat! Och jag är inte besviken!! Sen vart det lite flum också och hon åkte nyss hem..
Ja, nu ska jag väl inte göra så mycket mer.. Funderar på att sova faktiskt..
Imorgon blire jobb! :D




Den senaste tiden har jag längtat till hösten och efter höstens alla snygga kläder/skor!!!
Men sen igår slog det mig även hur mycket jag inte vill att det ska vara höst också...
För hur mycket snygga kläder och skor det kommer att finnas så hjälper inte det dig...
Det gör ont i hjärtat att veta att du börjat blivit sämre nu..
Vill inte inse att det här börjar lida mot sista tiden med dig...
Livet är bra orättvist!!! =/






PS. Resan till västerås med Mandzi, ja den kommer man sent glömma! haha! DS.















"Tomhet!..."
//Janniiiike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0