Fredag, lovely!

Igår var jag i västerås med Mandzii igen ^^ Och denna gång fick hon körkortet!!!!! :D Så grattis till henne!!!
Efter det åkte jag över till Jennica och umgicks sen fick jag vara barnvakt åt lilla Isabell!
Var hur mysigt som helst, gav henne mat sen låg vi och pratade i soffan! ooh, man smälter av att prata med den lilla tösen! Sen åkte jag hem och tog det lugnt somnade redan kl 20.00...
Men vaknade en gång i timmen i natt... Varje gång jag vakna och kolla på kl så stog den på 00.09, 01.09, 02.09 ja, ni fattar sov exakt i en timme vakna sov i en timme till vakna... Skapligt irrterande.. Men men..




Har vart ute och gått nu på morgonen i röksta eller brottsta? blandar alltid ihop dom ställena.. och ska iväg och träna här snart..
Det jobbiga är bara att jag inte hittar min sportbh.. Jag vet att jag la den på ett ställe och tänkte "här kommer jag säkert INTE komma ihåg att jag lagt den" hur får man vara så dum? Jag menar då byter man väl ställe.. Nej nej inte jag..




Ikväll blir det VD sen får jag se vad som händer :D
Nej nu måste jag fortsätta leta efter sportbh:n innan Elliiiin kommer :)
"It´s a dream I have.."
// Janniiiike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0