Elektriskchock!

Jag har kommit fram till att detta är min sida där jag klagar på allt så kan ju låta som jag har ett tragiskt liv men det har jag verkligen inte! Men använder den här sidan till typ att klaga av mig :P haha
Så i allt klagande tänkte jag skriva något positivt istället ^^
I helgen så var jag på massage och det var skit skönt sen åkte jag och luncha med min vän Eliiin & efter det fota vi massor :D Och fan vad jag har saknat att fota!!! Hade så mycket ideér ^^ Och nu har vi bestämmt att vi ska göra det oftare ^^ Och efter våran lilla fototur så åkte jag och färgahåret!! ÄNTLIGEN!! Trivs riktigt bra i det ;D




Och snart är den efterlängtade fredagen här ^^ Börjar dagen med lite jobb och sen påkvällen ska vi bunkra upp med godis och sånt och sen tända massa ljus och sen sätta på VD!!! Längtar som en tok tills fredag!! Pirr pirr i magen ;P haha




Och imorgon blir det västerås med Mandzii :D Vi tar Wrp dit ;D hahha
Nej nu blir det duschen innan man får lite besööök :D













och varje gång du möter min blick, blir min värld en anning större!
// Janniiike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0