Du måste vara blind!

I måndags opererade jag foten IGEN... Så nu hoppas jag fan att den blir bra!!
Har fortfarande ont men inte så konstigt när dom vart inne i foten och hållt på.. Men men
I tisdags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde.. eller jo tror jag var hos Jennica och hälsa på henne och lilltösen!



Igår vet jag iaf att jag först hälsade på morfar och efter det umgicks jag med Jennica och lilla Isabell hela dagen!
Det var mysigt det! Sen somna jag redan 21.15 igår.. Var en aning trött.. :P



Idag vet jag inte vad som händer än mer än att jag ska till arbetsförmedlingen... Kul... Nej...
Efter det ska jag nog gå och lägga undan en skinnjacka om den finns kvar :D
Sen får jag se vad som händer! =)



Imorgon ska man ut till Helena och umgås! Ska bli riktigt trevligt det! :)
Så nu får det gärna bli fredag! hihi



Nej nu blir det lite kaffe sen duschen!!












"Why can´t you see what I feel.."
//Janniiike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0