Åt helvette!

Ibland känns det som att jag bär världens alla problem på mina axlar.. Not fun..
De senaste dagarna har mitt humör gått upp och ned.. Och jag vet inte vad felet är..
Och det är rätt jobbigt för finns ju inget direkt att göra åt saken när jag inte vet vad felet är..


Jag tycker om dig och vill egentligen att du ska förstå det.. Kanske gör du det och bara skiter i det..
Och jag vet att jag ofta gör fel och att det kan tyda på att jag inte kan tycka om dig..
Men jag gör det och jag ljuger bara för mig själv om jag säger något annat..
FAN vad det ska vara jobbigt!
Borde nog egentligen inte prata med dig för att få bort dig från mitt huvud.. Men samtidigt är det så svårt att inte prata med dig...
Har alltid sagt till mig själv att jag inte får falla för du är killen som kan såra mig..
Men här står jag och nej det gick inte så bra...
fanfanfan, det borde vart du!







Sjuksjukochåterigensjuk!...



Over and out!
//Jannike


Kommentarer
Postat av: elin

faaan faan faaaan....

det skulle vart duuuu!



allt kommer lösa sig! vi får ta en tripp med bilen och a day to remember! I'm here! <3

2010-09-06 @ 21:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0