Sömnlösa nätter

Idag har man vart i skolan och det var helt okej.. Efter det åkte jag över till Jennica och hälsade på!
Hjälpte henne att fixa i Isabells rum :) Vart så fin så ^^ :D hihi




Sen cykla jag vidare till ask och körde hård träning med Elin och då menar jag verkligen HÅRD! haha
Var riktigt skönt faktiskt! :D Sen cykla jag hem och koka gröt så nu känner jag mig riktigt duktig ^^ :D




Nu ska jag kolla lite serier och sen vet jag inte riktigt... Lär väl inte kunna sova någe vidare ikväll heller...
Blir så jävla trött på detta.. Snart inte sovit ordentligt på 2 veckor... Förstår inte att min kropp orkar..
men men..




Ska boka resa imorgon antagligen :D Ska bli riktigt kul!!!! Längtar redan trots att jag inte ens bokat den än ^^ haha
Men jag vet att jag kommer ha dunderkul + att ska bli skönt att få lämna stan för ett tag...




Jag förstår inget alls.. Om det är såhär du vill att det ska vara varför säger du inte det ist?? 
Jag fattar inte vad felet är.. Och jag orkar inte... Jag blir bara så arg och så trött på detta...
Vill bara få ett slut....
















"I try to tell myself that you are gone.."
// Janniiiike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0