WakeyWakey!

Denna helg har vart riktigt skön! I stort sett bara suttit och spelat och kollat på film!
Första gången på väldigt länge jag kände att jag inte orkade göra något utan bara vara
för mig själv! Brukar få sånna perioder ibland men innan denna helg var det ett bra tag sen! hehe

Alla mina serier har haft säsongs avslutning och börjar inte förens om jätte länge :(
Och vissa har till och med slutat.... Det är verkligen inte okej! Dom lägger ner fel serier!!
Men men...
Idag var man duktig och baka tårta och kladdkaka och bjöd familjen, mummu och även min moster och hennes familj på det! :) Eftersom det var morsdag och mamma fyllde år idag :)
Fick hjälp av Ida och Maja med bakning och städning! Tack ska ni ha! :)
Nu ikväll ska jag inte göra ett skit bara vara och ja, självklart speeellllaaaaa :D
Kan ju även tillägga att min blogg inte riktigt vill som jag vill!
Där jag vill att det ska vara mellanrum i texten vill inte
bloggen att det ska vara det =/ Vet inte vad jag gör fel...




"You saved my life once"
// Janniiike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0