Vilken helg!

Nu kommer en liten uppdatering här av helgen!! :D
I fredags morse så åkte jag och Angelica till Arlanda för att lämna av pappa!
Och ja, resan hem var rolig. hahaha
Börjar med att vi fick ta ett extravarv i försa rondellen när vi ska åka ut från Arlanda för att jag inte
fatta vart jag skulle åka ut. ^^ Sen efter rondellen skulle jag svänga om ca 200m men självklart missar jag det
och åker rakt fram istället så det jag säger är "jaha, nu har jag redan kört fel" hahaha 
Sen åker vi tillslut rätt och en ny komentar kommer ut från min mun som lyder "Jaha här skulle jag tydligen svänga" (jag svänger in och upptäcker att det är en parkering) "oj, haha det var lite fel skulle ju svänga om 200m" haha
Sen fortsätter vi åka och kommer till slut in i Enköpings centrum och gps:en visar att vi ska åka in i centrum och vi gör det, och åker in på någon mindre gata och jag missar ett vägguppel och kommer i full fart så vi i stort sett flyger in på gatan. haha Folk lär fått sig ett gott skratt!! haha
Efter ett tag varnar gps:en för fartkamera och jag sagtar ner men inte till rätt hastighet..
Angelica: Får du verkligen åka sådär fort?
Jannike: Nej det får jag inte. haha

Kan lova att det vart mycket skratt den resan :D hahaha Sen på dagen och kvällen tog jag det bara lugnt var helt slut!

Och igår (lördag) var jag hos mamma på dagen sen på eftermiddagen åkte jag hem och Angelica kom över och vi låg ute och sola och sen börja vi dricka ^^ Och ja, självklart kom det sjuka komenterer från våra munar och Angelica spela in lite videofilmer på mig i vanlig ordning då jag fular mig ^^ haha 
Sen drog vi på fest och var där till sent i natt och åkte tillslut hem för att sova ^^ Hade sjukt ont i huvudet =/
Idag vakna vi rätt sent och sen kom Jennica över och hälsade på och det var trevligt!
Nu har vi nyss ätit och ska väl glo en film eller något! :)
Imorgon ska jag dra ut min visdomstand... Usch, jag tycker inte om tandläkaren!!!
Jannike: Jag hatar....
Angelica: Är det de värsta du vet? hahaha
(Intärnt..)

I could've lost myself in rough blue waters in your eyes
And I miss you still
I could've lost myself in rough blue waters in your eyes
And I miss you still!
// Janniiiike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0