Tillbaka!?

Nu ska jag försöka börja blogga lite igen..
Jag kan ju inte säga att jag är så duktig på att uppdatera men vafan :P

Kan ju börja med att berätta att jag flyttat från skit torshälla till underbara djurgårn!! :D
Bor nu i en mysig liten etta och jag verkligen stor trivs här!! 
Så nu har man vart på ikea och införskaffat nya möbler och även ny soffa från underbara hem!
Älskar soffan!!!! Är en divan soffa och den är underbart skön! Även köpt ny tv och väntar på mitt tv-spel som borde komma i veckan :D

Dagen idag? Har haft Jennica på besök tidigare idag och ska träna om ett tag och ikväll vet jag inte vad som händer!
Det visar sig! Tycker inte om att plaaanneeerraaaa :D



You are my hero!
// Janniiiike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0