Överdriver???

Har lite tråkigt i väntan på Ida så varför inte skriva lite här?? :P
Något jag är expert på är att alltid säga att jag HATAR något eller att de är det VÄRSTA jag vet ^^
Trots att det kanske inte riktigt är så, det kan vara något jag bara inte tycker om och istället för att
säga det så ska jag ta i så jävligt och säga att jag hatar!
Och något mer som är störande är att jag kan säga att jag hatar en person helt utan anledning..
Kan vara att jag stört mig på att den har fula skor eller att den går konstigt! Och då hatar jag den.. haha
Jag är inte som alla andra då ^^ hahah :D
Justja, här om dagen skällde jag ut en främande person!! haha 
Han plocka inte upp skitet efter hunden och det var precis vid ett hus och jag hatar sånt...
See där kom det ^^ haha
Men det är fan nästan det värsta jag vet! Så han fick en lite utskällning och nog allt tog han upp skiten! :)
Men men nu babblar jag en massa skit bara!
Ska fixa det sista sen gå och möta Idaaaaa! :)











Bye bye!
// Janniiiike

Kommentarer
Postat av: Chrissan

Bra gjort! Ja, att säga åt nån att ta upp hundskiten efter sig! :)

2010-05-30 @ 15:19:49
URL: http://chrissanssvammel.blogspot.com
Postat av: Jannike

Visst var det :) hehe

2010-05-30 @ 18:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0