Trött.se

Är nöjd över min dag/kväll! :) Har en period just nu då jag behöver mina nära&kära runt mig och det var
precis vad denna dag gick ut på!! =) Jag har inte känt för att göra något speciellt så länge jag har haft dom runt omkring mig så har jag vart nöjd! 
Lagade mat med bästa vännen och kolla på film dock somna vi båda på soffan men det var skönt det!
Sen tog vi det bara lugnt och efter ett tag gick jag hem sen kändes det så tråkigt att vara hemma så jag gick till mamma och hälsade på och vi satt och prata om allt mellan himmel och jord och det var riktigt trevligt..
Inte träffat mammsen på ett tag så klart man saknat henne! Trots att hon kan vara jobbig och tjatig så är hon ändå min mamma och jag älskar henne!! :D


Denna helg känner jag inte för att festa eller något sånt, vill bara ta de lugnt.. 
Är så trött på alkohol och krogen... Det är så otroligt skönt att bara vara hemma och ta det lugnt!!



Jag har så mycket tankar och frågor och vill veta men jag är för feg..
"Med tiden märker man" Fuck heller.. Ibland måste man även agera för att se!!
Sova nu, upp tidigt..


//Janniiiike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0