MOBILER BORDE FÖRBJUDAS NÄR MAN DRICKER!!

Ja, igår gick man upp skit tidigt och började fixa sig sen hem till mamma och dom
sen åkte vi vidare för att gratta kusinerna som tog studenten! Sen åkte man till Tuna Park ett tag!
Sen till dom ena kusinerna och firade dom ute i borsökna sen vid 7 begav vi oss till nästa kusin!
Drack prata och hade kul! Sen åkte jag ner på stan och gick ut! Det var trevligt det! :D




Och självklart skickar jag fylle sms.... Jag är fan expert på att göra det..
Tycker man är lite för ärlig på fyllan kanske... haha 
Borde inte få använda mobilen då xD 
Andra helgen i rad personen får cp sms av mig.. haha 
Sorry hörrö! haha

Nej om man ska ut och ta en cigg och sen speeeeela lite och vänta på att fååååå beeesssöööökkkkk! :D








Syster sol - Gillar din vibe
// Janniiiike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0