Lördag!

Denna dag och kväll har också vart toppen jag är såååå nöjd! :D



Det tråkiga är bara att min fot blivit sämre :( Vissa stunder kan jag knappt gå.. Värker så fruktansvärt att jag bara vill sätta mig ner och grina... =/ Och så börjar den bli blå IGEN.... Fan säger jag bara vet inte vad felet är...
Måste ringa till ortopeden på måndag för inte en chans i världen att jag åker upp till akuten och sätter mig!
Lugnar mig hellre till måndag! Hoppas bara inte detta ställer till det inför midsommar och resan på söndag!!



Har hittat lägenhetsvakt också, eller ja någon som vattnar mina stakars blommor ^^ haha
Min kära bror ska bo hos mig när jag är borta och ta hand om allt här hemma..
Kan ju alltid hoppas han städar den ordentligt ^^ ;D haha
Nej nu ska jag.. hmmm, ja vänta på att krogen stänger...













Tjao!
// Janniiiike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0