Jobb i Norge?

Beslutsånges som faaaan!!!!
Jag är så jävla trött på att vara arbeslös så det finns inte.. Och det känns näst intill omöjlligt att få jobb nu =/
Har haft lite funderingar på att söka jobb i Norge men det som tar imot är att jag har min lägenhet här som jag inte vill göra mig av med plus mina nära och kära bor här.. Visst dom försvinner inte för att jag flyttar men ändå...
Kanske borde man söka lite jobb där för att se om man får napp och bestämma sig då?
Kanske behöver jag inte göra mig av med lägenheten utan kan ha kvar den också..
Bör kanske se möjlligheter istället för omöjligheter!?... Hmm detta är fan inte lätt...



Jag får kolla vad som finns =)=)



// Janniiike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0