Exploderar snart!

Känns som att jag är på väg att falla... Det är kaos inom mig just nu och jag vet inte hur jag ska ta mig ur detta..
Jag är splittrad inombords.. Jag är glad, arg och ledsen på samma gång typ.. Jag vet inte vart jag ska ta vägen..
Det gör ont, så fruktansvärt ont och jag blir illa mående av allt detta..
Samtidigt som jag är glad över mitt liv och vad jag har i mitt liv så avskyr jag det också...
För finns så mycket jag saknar, framför allt jobb.. Det tar på en att inte ha något jobb...
Och ibland känns det som att ingen förstår.. "Det löser ska du se" visst det gör det säkert..
Men inte som så att jag mår bättre bara för att någon säger så till mig... 
Det går inte att förklara hur ont det gör inom mig just nu..
Blir så arg på mig själv också för att jag mår som jag gör men vad ska jag göra!?
Känns som jag försökt med allt men nej!



Nej nu vart detta för deppigt så slutar nu!
Tack Simon för att du finns till hands när man behöver det som mest! :)




// Janniiike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0