Därför!

Är rätt uttråkad just nu så känner att detta inlägg kommer nog bli rätt låååång tråkigt ^^
Men vafan ingen som tvingar en att läsa denna :)

Förstår inte riktigt varför jag har blogg för jag glömmer alltid att uppdatera och när jag väl uppdaterar
så skriver jag bara en massa meningslösa saker ^^ haha
Fast det är ganska kul att sitta och läsa gamla inlägg ibland för jag skriver verkligen som man pratar och helt osamanhängande och som sagt bara en massa skit :D tahahah :p

Idag har jag shoppat lite nya saker ^^ Det som utmärker sig lite extra är mina ena par höga skor och min otroligt snyga väska!! Taaaack mamma :D Jag har ju då vart en så otroligt snäll dotter så hon betalade min shopping runda idag :D Du är bäst! <3
Har även vart ute och åkt bil med Jennica hon har fått körkort idag!! :D Sååååååå jävla bra!
DU ÄR BÄST ÄLSKADE VÄN SOM KLARA DET!!! <3
Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva så vi avslutar här! :)


And the more I hide I realize I'm slowly losing you!
// Janniiiiiike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0