YÄÄÄÄYYYYY!!!

Sitter hos Jennica just nu, vi har nyss ätit frukost och nu dricker vi kaffe och pratar!
Sov här i natt och det var trevligt! Vi åt glass och satt bara och prata!
Somnade vid 1 tiden någon gång och vaknade kl 11 nu imorse!
Vaknade en gång i natt och skulle upp på toa och då hör jag Jennica säga "Mänen hur är det med dig?"
och jag sa det att jag bara skulle gå på toa! och imorse när jag berätta det hade hon ingen aning om att hon sagt det så hon pratade i sömnen! haha
Nu ska jag fortsätta umgås med Jennica och sen blir det cykla till stenby och fixa köttet för ikväll blire grilla och viiin med Mandzi ^^








För övrigt så är kryssningen bokad nu!! Först grönan och kvällen blire kryssning!!!
Jag är sååååå glad :D Nästa lördag blire ut till havs och innan massa karuseller ^^ YÄÄÄYYY<3<3






"Another Heart Calls.."
// Janniiike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0