IGK!

Just nu kanske det inte kommer så roliga inlägg här men tvingar ingen att läsa :)
För just nu bryr jag mig faktiskt inte ett skit om vad folk tycker och tänker!
Jag är den jag är och passar det inte så e de bara att gå :)




Har vänt upp och ned på mitt liv just nu.. Gjort många förändringar..
Dock känns det inte just nu som att det är några bra förändringar..
Men hoppas att det snart visar sig att det iaf är lite bra saker jag gjort..
Jag är trött hela tiden men finner ingen ro till att sova.. Det är för mycket som snurrar i huvudet..
Gaaaah, jag orkar inte ha det såhär!!! Vad har jag gjort!?!?!? Kan inte allt bara bli bra igen!!!
Aja, de är väl bara att kämpa på........ Life is a bitch!









"Don't worry about people from your past, there's a reason why they didn't make it to your future.."
// Janniiike

Kommentarer
Postat av: Chrissan

Att rensa bort energitjuvar tar på krafterna...och det tar ett tag innan man får energin tillbaka. Kram!

2010-07-20 @ 15:55:24
URL: http://chrissanssvammel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0