Rätt eller fel?

Ikvällen igår var riktigt bra! För ett tag glömde jag allt och bara levde!

Dock kom morgondagen och den var sämre mycket sämre..
Jag vet inte om jag gjort rätt.. Visst, man säger att man ska vara ärlig
men kanske borde jag fortsatt låtsas som ingenting!?..
Ibland är det bara så jobbigt att låtsas... Men vet inte om detta är jobbigare..
Hur som helst mår jag skit just nu...









Jag vill bara att allt ska bli som vanligt igen, jag vill kunna känna mig glad.. På riktigt!!
//Janniiiike

Kommentarer
Postat av: Chrissan

Du vet vart vi finns om du behöver prata! Kram!

2010-07-17 @ 23:32:45
URL: http://chrissanssvammel.blogspot.com
Postat av: Jannike

Tack för det! Kram!

2010-07-18 @ 17:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0