It´s not okej..

Allt känns bara så konstigt just nu..
Har för mycket i huvudet känner jag.. Har tappat orken till de mesta..
Men jag försöker kämpa på!! Men det är inte lätt alla gånger..





Jag orkar inte tänka positivt hela tiden, det går inte!
Visst förr eller senare blir allt bra men det hjälper inte mig just nu..
Att hela tiden tänka positivt och skjuta undan sakerna är som att inte
tillåta sig själv att vara ledsen eller arg..
Jag lever nu och det är nu jag mår skit och då hjälper inte det mig att
tänka att om några veckor är allt bra igen.. Det hjälper inte mig ett skit just nu..
Så låt mig vara ledsen NU för en dag blire bra igen men inte NU!!

"med tiden läker alla sår" Fuck heller! Man lär sig bara leva med de mer eller mindre...

Just nu undrar jag bara när jag ska få känna riktig lycka igen.. För det var ett bra tag sen
jag kände mig glad och lycklig på rikgit utan att bort se från saker och ting...



"Jag är endast mig själv.. Take it or leave it"
//Janniiiike


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0