Here I´m!

Ikväll ska man kolla film (En förtrollad romans) med bästa vännen! Och som vanligt lär vi prata en massa också!
Känt henne i snart exakt 8år och vi håller ihop än, visst har vi haft tuffa tider då man kan trott att vi aldrig mer kommer prata med varandra men alla de gångerna har vi hittat tillbaka till vänskapen!
Och de dåliga stunderna har stärkt våran vänskap!
Jag är så glad att jag har henne som min vän, min bästa vän dess utom!
Hon ställer alltid upp i alla lägen! När andra försvinner så är hon den som står kvar vid ens sida!
Du är guldvärd vännen! Och jag finns här för dig så som du finns här för mig!
8 års vänskap är inget man bara slänger i ån! :) hehe
Älskar dig vännen min <3






Förhoppningsvis så blir det en kryssning snart :D Först grönan sen kryssning!
Med min familj och mina kusiners familj! :) hoppas hoppas att det finns biljetter kvar!!!




Imorgon ska jag och Mandzi grilla och dricka vin! Kanske blir en utgång det får vi se! :)
Eftersom våra familjer drar ifrån oss så får vi hitta på något kul själva! :P hehe





"Kent - Varje gång du möter min blick"
// Janniiiike


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0