Grubblare.

Jaha, då var det väl dags att uppdatera här också ^^ ;p
Har börjat jobba :D Och trivs riktigt bra! Fick reda på i fredags morse att jag skulle jobba hela helgen! =)
Så vart min första dag på jobbet i fredags och det gick bra :)
Ska även jobba imorgon och sen fredag och på lördag blire Gröna Lund och Kryssning :D Lovely!!




Ska sova hemma ikväll för första gången på en vecka nu.. Känns ovant :p hehe
Nyss kollat på en serie så ska väl snart sova!




Vart med Jennica i helgen, dvs de timmar jag ej jobbat =) hehe Har vart trevligt det!
Och igår var man hos Elin, inte träffat henne på ett tag så det var riktigt nice!
Vi lyssnade på musik och pratade djupa saker!! Tro det eller ej, men vi är två grubblare!
Vad vi pratade om är inget jag tänker skriva här för lite privatliv vill man ha ^^
Men det var riktigt mysigt och riktigt skönt att prata av sig! :)




Så skönt att äntligen börjat jobba igen, man känner att man får göra något och så skönt
att åka till jobbet och slippa alla tankar och sånt! :)










"It kills me inside"
// Janniiike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0