Man lever bara en gång!

Nu var det verkligen ett tag sen jag skrev här.. Men har inte haft något lust att skriva något..
Men tänkte skriva lite nu, kan inte somna så då kan jag lika bra skriva av mig här lite :)
Skolan rullar på dock är jag rätt trött på den ibland men det funkar.. Bara bita ihop :)
Tråkigt bara att min roligaste kurs tar slut om två veckor.. Det känns tråkigt. Men men..
Vill man bli något får man kämpa för det :)




Det står helt still i huvudet vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Har inge roligt att skriva :P haha
Snart är det nyår eller ja mindre än en månad.. Jag vet inte vad jag ska göra! Men vill göra något kul!
Något som gör det hela lite speciellt, inte som alla andra år... Dock var väl förra lite annorlunda
då jag hoppa på kryckor och hade gips och inte kunde dricka ett skit tack vare starka tabletter och riktigt så annorlunda vill jag inte ha detta... Vill ha det annorlunda på ett positivt sätt.. :D



Nu börjar jag bli trött för nu börjar jag babbla om massa skit som jag knappt fattar något själv av...
När man blir riktigt trött så känns det nästan som att man är full för allt är så flumigt :P hahah
Det kan man kalla billig fylla xD hahahaha
Som sagt nu är det dags att sova!
Natti Natti!
















"Don´t leave me"
// Janniiike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0