Sucks to be you!

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
Kille
Vad står det i ditt nionde inkomna sms
Okej, jag kommer någon  gång vid 5 - 6 :)
Vem ringde du senast?
Nizlas!
Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
En bild på världens bästa Isabell!!
Vilket språk är din mobil på?
Svenska
Vad heter din ringsignal?
Beror på vem som ringer. :)
Hur många sms har du i din inkorg?
För många!
Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det i från?
Vart?:P Nils
är den 20:de kontakten en av dina bästa vänner?
Bästa vän o bästa vän, det är min moster och gudmor ^^
Ogillar du nr 5?
Nja, kan vara rätt jobbigt ibland :P
Har du vart ihop med nr 1 ?
Nopp, är en tjej...
Vad har din mobil för färg
Jadu, ful iaf ^^




Sånt här roar jag mig med en måndags natt!!!








Spelat idag och det gick skit!! Jag fattar inte...... Och jag är en sån dålig förlorare...
Jag blir så fruktansvärt arg när jag förlorar! Måste lära mig att det bara är ett spel....
hmm... Kan nog ge upp den tanken om att jag ska kunna övervinna min dåliga förlorar temprament.. :P





" Det spelar ingen roll hur du är, för mig är du perfekt!"
// Janniiiike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0