You

Har inte skrivit här på ett tag så kanske är dags nu :P
Har jobbat hela helgen men hann med att gå ner på åfesten i fredags med Elin och det var kul!!
Sen i lördags jobbade jag och sen åkte jag till b-sökna där det var kräftskiva så jag körde! =)
Det var rikgit kul där borta!! haha Ja, min släkt är inte som alla andra ;P haha
Och i söndags eftermiddag kolla jag fotboll sen hade jag och Ida filmkväll :D Myyys!
Igår var man hos Elin och kollade film och pratade!! =) Filmen var riktigt bra!! :D




Och idag fick jag äntligen träffa lilla Isabell! Gud hon är ju så söt! Var svårt att slita blicken från henne!
För er som inte vet så är det min bästa vän Jennicas lilla dotter som idag är 4 dagar gammal ^^ :D
Hon är ju för go! Hon fick en liten rosa mjukisdress av mig! :) Och så gav jag Jennica och Stoffe en vinflaska
eftersom dom vart nyblivna föräldrar så dom måste ju också få något :D
Nu längtar man bara till nästa gång man får träffa den lilla :D




Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma och hämta mig och sen ska jag hem till dom ett tag :)
Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva mera så nu får det vara bra!! :)













The last song <3
// Janniiike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0