You can´t break me!

Sitter hemma just nu och peppar med lite bra musik innan jag och Fiiia ska ut och motionera!!
Skönt att man kommit igång igen :D Så nu ska det brännas!! ^^ hehe
Ja, vad ska jag skriva? Jobbet går bra, lärt mig att räkna kassan vid stägning nu också =)
Väntar på att Jennicas lilla bebis ska komma så man får träffa den :) Men den kommer nog snart så :) hihi




Har även börjat fundera en hel del på att söka jobb i Norge så man kan börja jobba där efter sep...
Eftersom detta jobb endast är öppet till då.. Jag menar jag har ju inget här som tvingar mig att stanna..
Så kanske är det bäst att passa på nu när man ändå kan..
Dock känns det tråkigt att behöva åka iväg nu när ens bästa vän har en liten!! :(
Men en sak är klar och det är att jag inte ska göra mig av med lägenheten om jag åker till norge! =)
Tycker om den för mycket för att göra mig av med den och sen tycker jag det är skönt att ha den kvar så man kan komma till sverige och hälsa på :D thihi Hoppas bara jag hittar något jobb också ^^ hehe




Nej nu ska jag äta en nektarin och vänta på att Fia ska ringa!


















"I miss you alot"
// Janniiike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0