Beautiful!

Var duktig och tvätta idag :) Vid lunch kom Ida hit och vi tog en promenad och sen gick och handla lunch vilket vart nudlar och energi drink ^^ Mums! ;) Sen satt vi och kolla lite på filmen klassfesten och prata bara ^^
Sen körde jag hem henne och vi tog en sväng förbi kyrkogården..
Det känns så hemskt.. Får en klump i magen varje gång jag besöker graven.. snart har det gått hela 6år
men varje gång jag står vid gravstenen känns allt som igår.. Och fortfarande efter såhär lång tid gör det så ont att tänka på att du aldrig mer kommer tillbaka och saknaden efter dig blir bara större och större...
Och att veta att det inom en snar framtid ligger en till där är hemskt... 
Döden kommer allt närmare än... Allt fler närstående går bort..
Jag hoppas på ett mirakel, att Morfar slipper gå bort nu att han klarar sig igenom detta..
Att han får se sina barnbarn växa upp, att han får se mina barn!
Allt känns bara så konstigt och sorgset.. Livet är hårt, då menar jag jävligt hårt!!




Saknar dig så något fruktansvärt och älskar dig av hela mitt hjärta, Tero Nuolioja! <3
Morfar, jag tänker på dig! <3




Sitter här och lyssnar på en peppande låt för att komma på bättre tankar :)
Ska vänta på att Fialotta ska sluta jobba så vi kan gå en nattpromenad ^^
Såååå skönt!
Nej nu blir det till att höja volymen på musiken och sen diska! :)














"I need somebody who can make me feel alright..."

// Janniiiike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0