Always and forever!

Ja, vad ska man skriva idag då :P
Kom hem för ett litet tag sen satt på grappa ett tag med girlsen! Ingen alkohol för mig dock! =)
Annars idag har jag bara jobbat och sen tog jag en kaffe hos Bästa Jennica :)
Och nu är jag bara allmänt trött och ska sova snart!!




Och för den delen så har jag hamnat i någon jävla deprition just nu...
Blir arg för inget och sen jätte ledsen... Finns mycket som snurrar i mitt huvud..
Många frågor om saker och ting.. Börjar få panik på livet...
Har jag gjort dom rätta valen, är det såhär jag vill ha det? Eller vill jag resa se andra saker
eller är det här jag vill vara? Och jag känner att tiden rinner iväg så jävla fort och att jag måste bestämma mig!
Jag vill inte sitta där gammal och grå och ångra mig över saker jag tyckte jag borde ha gjort..
Jaa, som sagt jag har massa funderingar...
Men försöker bli glad igen och min metod är att jobba och träna så mycket som möjligt!!
Det är ju bra iofs och så blir jag inte hungrig när jag är nere så det är ju bra ;D
Får se det god i det onda ;P Tjäna pengar och gå ner i vikt är ju inte helt fel ;D hihihi




Nej nu ska jag sova!










"How could it be like this...?"
// Janniiike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0