Allla svin borde utrotas!

Känner att jag behöver skriva här, för det första så var det ett tag sen men fram för allt så är jag arg, besviken och ledsen? Jag vet inte riktigt vad jag är... Förtvivlad kanske.. Jag är trött på folks beteenden, hur folk har mage till att göra en del saker!!
Nej, men jag ska tydligen kunna ta vad som helst! Folk vekar tro att jag klarar att ta vad som helst men ibland orkar jag inte.. Jag är känslig men ingen verkar fatta det!! Nej, för jag får inte vara ledsen/arg eller besviken.. För jag ska alltid vara så jävla glad.. Jag är trött på det! Jag tänker inte låtsas, för jag är trött på att låtsas!
Jag är den jag är och passar det inte så dra!
Nu räcker det med skit från folk!! Jag tänker inte ta någon skit från folk mera!! 
Och jag bryr mig inte längre vad folk tycker för varför ska jag bry mig när alla andra beter sig som svin?... hmm..
Kommer radera ut alla jävla idioter ur mitt liv nu!! Jag vet vilka som är äkta och det räcker för mig!




Var på grönan och kryssning i helgen och det var toppen verkligen! Tråkigt bara att komma hem till skiten igen...
Men denna helg har iaf vart bättre än bäst!! :D Går inte att beskriva i ord hur bra det var! :D




Nu längtar jag bara tills jag ska jobba igen så man slipper tänka på skiten! =)









"FUCK OFF AND DIE!!!"
// Janniiike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0