Du vet aldrig när hur eller var...

jaha, då var det dags för uppdatering igen :P

Kan ju berätta lite om helgen :) Fredagen gick man upp halv 7 på morgonen och fxade lite saker sen ringde jag Fiia så då vart det tuna park! Kul kul!! Efter det tog jag en promenad till stenby för att hämta en till mobil och sen fick jag skjuts hem och jag börja fixa mig och så sen var det dags för att börja dricka.. Gick lite segt för min del, vi 12 fick vi skjuts till någon fest men den slutade i katastrof... Men trevligt ett ltet tag iaf :P hehe

Lördagen var lugn på dagen, låg bara hemma och kolla på film sen åkte jag och fira min kusin som blev 18 :)
Efter det hämta jag kusinernas bil och åkte hem och tog ett bad sen åkte jag och Angelica ner till Mange där även Nille var så satt där och det var trevligt tills dom börja skrämma mig... Jag är så jävla lättskrämd! .. Inte kul när folk väl börjar hålla på.. Och självklart hamnade jag längst ut mot balkongräcket när vi skulle röka, jag menar den räddaste xD
Efter det åkte jag och Angelica för att köra mina kusiner och ja, dom var ju ganska fulla xD haha
Dom lär nog inte må så jätte bra idag ^^ haha

Snart ska jag väcka Angelica och sen ska vi åka och handla :) Får passa på när man har bil :P hehe


There are places I remember <3
// Janniiike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0