Den som lever får se!

Jaa, dagen börja väl inte så bra... Pga en viss person som verkar tycka det är kul att titta in i mitt liv lite då oh då med helt onödiga komenterer... Om du bara kunde försvinna för all framtid, TACK!

Men det vart lite bättre än iaf :) Nu har jag städat lite här hemma och funderat ut hur jag ska fixa i mitt rum =)
Så det kommer nog bli bra när det  blir klart :):)

Sen hoppas jag att min mamma kommer förbi också! Inte sett henne eller pratat med henne på över en vecka då hon vart i Finland... Så nog allt saknar man henne ändå ^^ hehe


Och måndags träffa jag Jennica och även igår! Det har vart 2 riktigt bra dagar!
Är glad att du finns i mitt liv :) Du är mitt lyckopiller ;D
7 års vänskap är inget man bara kastar bort sådär!
Säger detta och menar det; Vänner föralltid, du och jag <3

Nu ska jag fixa det sista och sen ringa mor min! Ha en bra kväll


Hemlighetsfull <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0