Aldrig fel

Känner att jag ville skriva av mig lite..
Har ju som sagt flyttat till Torshälla med min vän Angelica och jag trivs som tusan!
Bor i en 3a på vidsvåningen! Och det funkar riktigt bra att bo med en kompis bott tillsammans nu i en hel månad :D
Trivs bättre än vad jag trodde jag skulle göra! =)


och till något helt annat..
Vad är du för människa egentligen?! Finns det någon godhet i dig egentligen??
Du säger att jag sårat dig och vart så elak men tänk på vad du själv gör..
Det är du som är det stora felet i ALLT! Dig är nog den första och ÄNDA människa jag kan säga
att jag hatar och ångrar att jag en gång ens lärde känna DIG!
Usch, du gör mig spyfärdig! Hoppas att du får ett skitliv, de e de jag önskar dig :)
Fyfan, jag förstår inte ens varför jag bryr mig men du är ett störande moment!
Som en irrterande insekt som surrar i närheten av en, som man bara vill smälla till så den försvinner!


Nu ska jag göra något vettigt, var bara tvungen att skriva av mig lite :)


"Ångra aldrig något som fått dig att le"
// Jannike Michélle Anneli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0