The time will come!

dags för lite uppdatering :P

Fredagen fick jag och Angelica för oss att vi skulle dricka så vi fixk skjuts till systemet och sen åkte vi hem till henne där vi fixa oss och börja dricka sen gick vi över till Fredde där det var lite folk så vi satt där och spela ölspelet och hade skoj, sen där på natten gick jag hem och sov =) Vaknade upp på lördagen och börja städa lite och så för att det skulle vara fint när mamma kom hem :)
Hon hade vart i gbg så jag fick pressent av henne ^^ Inte helt fel det inte..
Skulle åkt till Fia och firat henne med Angelica men fick inte tag på henne förens systemet var stängt och vi fick ingen dricka och då kände jag att jag ej orka dricka för hade så ont i huvudet... Så jag åkte och träffade Jennica istället så vi var hos henne och prata sen åkte vi och hämtade hennes pojkvän och åkte hem till hans syster efter det körde jag hem dom och åkte till min kusin och satt och prata efter det åkte jag hem och sov :D Sååå skönt!
Idag söndag har jag vart med Angelica :D Vi var först hos henne sen gick vi till times och hämtade ett spel och satt där och letade spel kompisar, ja inte att vi leta på just times men kolla runt med våra vänner och till slut nappade några ^^
Så vi gick hem till Fredde där även Jimmi var och spela med dom och självklart vann vi :D hihi Efter det kollade vi på 2 filmer och den sista var bäst dock kommer jag ej ihåg vad den hette =) Och nu sitter vi här hemma hos Angelica och ska strax sova.. Imorgon ska vi ju se Biffen och Bannen så måste ju vara pigga då :P hahaha

God Natt på er!
// Jannike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0