Niice!

Hej hej!
Igår var man ute och körde runt på folk i stort sett hela kvällen... Var även över till Mamma och Faster som satt och drack vin... Angelica var med mig så hon vart bjuden på öl men jag körde så jag kunde inte ta någon =) Men det var najs ändå!
På natten vart det lite natt mat sen la vi oss och sov sen ställde vi kl på 10 men gick upp 12 för var så jävla trötta....
Sen åkte vi till Angelica så hon fick fixa sig och så sen ner på stan och uträtta lite ärenden... Efter det åkte jag hem och vilade var hur trött som helst efter det vart det film sen åkte jag och träffa Elin, det var mysigt! Fast mindre kul när det började oska och regna... Hatar oskan... Usch, blixtrade 2 eller 3 gånger som vi såg och lika rädd varje gång...
Jag vet jag är skit mesig men vafan, vem bryr sig :D Jag är jag och det är det som är huvudsaken ;P
Kom nyss hem från henne och nu ska jag se klart en film sen sova! Har lite saker att fixa imorgon =)

Det går som en jävla berg&dalbanna... Men men den som lever får se =)
Positiv positiv ;D

I be allways by your side, don´t forget that! <3
// Jannike


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0