Det är inte lätt

Ja, dags att skriva lite här tycker jag :P

Träffat Angelica igen efter 3 månader bara ^^ den jävlen var ju i Irland men nu är hon hemma :D
Och ja, vi har hunnit med mycket kul ;D Hittat en rullator, gungat gunga, snurrat flera varv så vi blev snurriga, dansa till tingeling och självklart SKRATTAT :D Bill & Bull är tillbaka för att stanna, för ett tag iaf ;D Vet att ni saknat oss ;)

Igår åkte man hem till Jimmy för att hälsa på han har ju flyttat och hade inte sett lägenheten så åkte över dit och där var även Robin så umgicks med dom och vi åkte och fiska eller ja dom fiska och jag veva in några gånger ^^ hehe Kände att skulle jag börja fiska så skulle jag få så mycket fisk att dom skulle bli ledsna. haha
Efter det åkte jag hem till Jennica sen på kvällen / natten vart det nattpromenad med Angelica och den var riktigt skoj :D
Och idag har jag tillbringat hela dagen med Angelica men imorgon blire uppe håll då hon ska låtsas vara vuxen och kolla på ett dåligt program hela kvällen :P haha

Jag vet inte vad det är, men något är det iaf...

God natt på er där ute!
// Jannike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0