Bill & Bull

Ja, nu var det ett tag sen man skrev här.. Men har haft mycket för mig förstår ni :P

Helgen som var så fira man först kusinen i fredags sen träffa jag Johanna och vi satt hos mig och drack sen gick vi hem till fredde och drack ännu mera :D Trevligt var det iaf! På lördagen blir man väckt av ett sms :P Så då gick jag upp lite smått snurrig i huvudet :P Efter ett tag kom Jimmy och Robin förbi här och sa hej. Det var trevligt det! =)
Sen på kvällen åkte jag och Angelica till Torshälla och sov även där :) Fyfan vad vi skratta den kvällen! Konstant i flera timmar =) Sen på söndagen vart det en mycket lugn kväll hemma hos mig med Angelica, vi laga mat och kolla på tv :) så mysigyt så ^^
Måndagen väcktes jag av ett sms, min mobil hade inte ringt när jag ställt kl.. Men jag gick upp och fixa mig sen kom Robin över på en morgon kaffe =) Trevligt trevligt så nu har han fått sett hur jag bor :P haha
Sen på kvällen var man hemma hos Fredde med Angelica! En rolig kväll det :D
Sen igår (tisdag) så kom Jimmy förbi på dagen och tog en cigg och så, han jobbar några meter från där jag bor! Så satt och prata lite med honom :) Sen Träffa jag Jennica och avslutade kvällen med att sitta inne på msn ett bra tag (undrar varför? ;D) haha medans Angelica satt och kolla på tv och var lite sur över att hennes favoritprogram var inställt =)

Sitter och kollar på allsång på skansen och dom börjar sjunga födelsedags sången..
-Jannike: Varför sjunger dom? Är det någon speciell som fyller?
-Angelica: Ja, kronprinsessan, dvs våran nästa drottning.

Haha vilken koll man har xD

Nej nu ska jag väcka Angelica för nu har jag det tråkigt!

Ska till Tuna Park med mummu senare också sen ikväll får man se vad som händer.. Vill ha lite sällskap ikväll för hatar att sova själv xD hihi Så får hoppas någon vill sova med mig :D hihi

Kanske uppdaterar senare =)

Sometimes i pretend to be normal but it gets boring, so i go back to being me!
// Jannike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0