Saknaden är stor!

En bild kan få en att, Le, skratta gråta och sakna!

Att se bilderna på dig får mig att le men samtidigt känner jag en sådan saknad...
Det går inte att beskriva med ord hur mycket jag vill att du ska komma tillbaka!
Vill ha dig här, vill kunna prata med dig igen! Vill bara få se dig igen....
Smärtan i hjärta och själ är fruktansvär... Jag försöker att inte gråta men det är svårt...
När du försvann lämna du ett stort hål inom mig som aldrig kommer läka....
Du finns i mina tankar! Jag älskar och saknar dig så fruktansvärt mycket!
Vila i frid, Tero Nuolioja <3



I try to understad that you are gone but I don´t want to realize it...
// Jannike


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0