Känslan...

Vet inte om någon läser min blogg men vafan, ibland e det skönt att skriva av sig lite :)

Denna helg har vart ganska lugn, i fredags körde man mamsen som var på jobbfest! Och så kom även Nille & Wise över och umgicks med mig och Angelica :) Det var väl kul tills jag vart mobbad av dom.... haha Och när dom börja jävlas med mig... Men men är man yngst får man väl räkna med sånt :P haha Vart även lite bilåkande, nice nice!

Lördagen var jag hemma hos Mamma och hälsade på sen åkte jag hem på kvällen och var helt slut men vila upp mig lite och sen åkte jag över till Elin och sa hej och sen hem igen då kom Nille, Marin och Wise över och fika och ja vad gjorde vi.. Prata, körde sanning och konsekvens :P haha Sen åkte Angelica och Wise iväg och skulle köra någon..
Så Nille och martin stängde av strömen här hemma och skrämde mig och ja, dom lyckades... Jag var livrädd.. haha
Lättskrämd, javisst! Sen senare så var det bara massa flum! Sen på natten spela Jag, Angelica & Wise ett spel ^^ haha fast gjorde massa fel ^^ Och jag och Angelica var uppe hela natten och jag tvärdäcka hos mamma kl 9 på morgonen och vaknade av att mobilen ringer kl 4..... Inte så bra :P

Nu sitter jag här hemma och gör inte så mycket... Vill göra något men vad fan kan man göra???
Förslag TACK! =)

Jag tror jag vet, inerstinne... Men jag är för feg....

// Janniike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0